Persoonlijk contact is de kracht van goed uitzenden
08-10-2019 in Home & Nieuws & Achtergrond

Persoonlijk contact is de kracht van goed uitzenden

Om op elk moment te kunnen inspelen op drukte, ziekte of vakantie, heeft bijna ieder bedrijf tegenwoordig een flexibele schil. Met onze uitzendformule sluiten we volledig aan op die behoefte. U krijgt de juiste mensen, met de flexibiliteit die bij u past – voor een dag, week of zolang als nodig.

Kort als het volstaat, langer uitzenden als het kan. Dat is onze intentie. Een bedrijf heeft immers vaak meer profijt van iemand die er wat langer is, de inwerktijd loont dan de moeite. 

Persoonlijk 
Onze manier van uitzenden kenmerkt zich door kwaliteit en dat gaat altijd samen met persoonlijk contact. Daar zit onze kracht. Wij kennen onze opdrachtgevers én hun potentiële medewerkers. Voor we een kandidaat voordragen bij een klant, komt hij of zij eerst kennismaken. Landelijk doen we dat vele honderden keren per jaar, door onze regionale kantoren blijft het overzichtelijk. Juist dat maakt ook dat we het zo persoonlijk kunnen houden en we eigenlijk altijd de juiste kandidaat vinden voor het juiste bedrijf. Want pas als beiden tevreden zijn, is het uitzenden voor ons gelukt.

Transport en logistiek
Wij zijn gespecialiseerd in het uitzenden van transport- en logistiekpersoneel, van ongeschoold tot en met MBO niveau 4. Van het proces in het magazijn tot aan het planningsproces en alles daar tussenin. Onze specialisatie in transport en logistiek sluit andere branches uiteraard niet uit; alle branches zijn van harte welkom om samen met ons hun flexibele schil te versterken. Daarnaast bieden we payroll aan en leiden wij op. Dat betekent dat we uitzendkrachten ook kunnen opleiden als dat voor een functie nodig is. 

Mond-tot-mond
De voordelen van uitzenden zijn evident – wij nemen u al het werk letterlijk uit handen. We zijn 24/7 bereikbaar en verzorgen het complete traject, van werving tot en met de salarisadministratie. Het mooie is dat we onze uitzendkrachten niet alleen vinden via de geëigende kanalen, maar vooral ook via mond-tot-mondreclame. En dat zegt misschien wel een heleboel over hoe mensen het werken via Logistic Force ervaren. 

 


Delen