Regiolokaal is heel goed bezig!
05-02-2018 in Home & Achtergrond

Mark Dijkman is samen met Taeke Meindertsma verantwoordelijk voor het commerciële verhaal van Retail & More, reclame- en communicatiebureau. Mark: ‘De naam zegt het eigenlijk al. Ooit begonnen in en voor de retail, voor onder andere merken als Wehkamp, Coop, Makro. Inmiddels is daar zoveel meer bijgekomen. Denk aan leisure en aan dienstverlening.

De laatste jaren zien we een enorme verschuiving, zo werken we bijvoorbeeld nu veel voor projectontwikkelaars. We denken mee in de strategie, ontwikkelen concepten en voeren die concepten uit.’ Retail & More is ruim een half jaar member van Regiolokaal. Mark was echter al langer bekend met het magazine en het netwerk daar omheen. ‘Het is een heel mooi en plezierig Zwols netwerk. Ik zeg bewust ‘Zwols’ omdat ik het meer zie als een lokaal netwerk. Voordeel daarvan is dat de events vaak in de buurt zijn, die nabijheid vind ik fijn en praktisch.’

Retail & More is lid van redelijk wat businessclubs. ‘Je ziet dan inderdaad vaak dezelfde mensen, zeg 80%. Dat je juist die andere 20% bij Regiolokaal ontmoet, daar zit voor ons de toegevoegde waarde. Regiolokaal is heel goed bezig. Het magazine heeft zich goed ontwikkeld, is volwassen geworden en leest nu als een echt magazine. Daar omheen doet en organiseert Regiolokaal best heel veel. Dat is goed, dat moeten ze vooral blijven doen!’ 

Juist in die andere 20% zit voor ons de toegevoegde waarde!


Delen