TrendsExpo2018 nu al spraakmakend
01-11-2018 in Home

TrendsExpo, die 21 en  22november wordt gehouden in de IJsselhallen, is nu al het gesprek van de dag. Met TrendsExpo op de boarding bij de laatste thuiswedstrijden van PEC Zwolle, een billboard langs de A28 bij Staphorst en een abri-campagne in Zwolle is iedere ondernemer in Noordoost Nederland bekend met deze beurs. Dat is ook te merken aan de belangstelling.

Registratie toegangskaarten
Meer dan 150 standhouders nodigen hun relaties uit, de toegang voor hen is gratis mits zij zich vooraf registreren. Deze registratie draait nu volop, de belangstelling is groot. De 6.000m2 beursvloer biedt de bezoeker de laatste ondernemers-trends in een culinair decor: een groot aantal exposanten met een breed scala aan producten en dienstverleningsconcepten; een vijftal netwerkboxen; vier in het oog springende inspiratietheaters. Dit alles uitnodigend gegroepeerd rondom zes horeca-paviljoens. 

Culinaire hotspots
Zij vormen de culinaire hotspots en zorgen voor een gastvrij ontvangst van de bezoekers. Een van die hotspots is Zwolse De Hofvlietvilla. Eigenaar Ton Kolman over de TrendsExpo: ‘ik heb er zin in, het wordt echt culinair. Ik heb echt weer zo’n wow-gevoel, net als vorig jaar.

Nog grootser en verrassender!
Afgelopen periode sloten vele partijen zich aan als partner van TrendsExpo, zoals MKB regio Zwolle, VNO-NCW midden en Kennispoort. Dit betekent nog meer standhouders op de beursvloer, grotere bedrijven ook, en een nog verrassender en completer inhoudelijk programma.

Er is geen limiet aan het aantal bezoekers, de registratie gaat door. Via de site www.trends-expo.nl zijn nog steeds kaarten te bestellen.

 


Delen