Peter Pels: ZoTekst 'We willen het hart van de lezer raken!'
03-09-2018 in Home & Member in beeld

Content, content en nog eens content, het draait allemaal om content. Peter Pels van ZoTekst, tekstbureau is er duidelijk over. ‘Tekst blijft belangrijk, een tekst laat zich gemakkelijk doorvertellen en blijft hangen. Natuurlijk zie ik ook dat beeld en bewegend beeld steeds belangrijker wordt, zeker in online-uitingen. Teksten moeten korter, krachtiger, in een keer raak zijn. Daarin ligt onze kracht. Samen met een passend beeld brengen we zo de meest effectieve boodschap over. Bij offline-uitingen zoals in magazines of nieuwsbrieven is er meer ruimte voor storytelling. Is er meer ruimte om een persoonlijk verhaal te maken. We proberen in ieder geval met onze teksten, kort of lang, niet alleen het hoofd maar ook het hart van de lezer te raken. Om zo echt verbinding te maken.’ Dat ZoTekst zich thuis voelt bij Regiolokaal is dan ook niet verwonderlijk. ‘Zie hoe Regiolokaal zich online en offline presenteert. Het is de combinatie die versterkend werkt. Wij zijn heel blij daar als content makers een steentje aan bij te mogen dragen. Members zijn erg bereidwillig mee te werken aan items voor het magazine, dat is voor ons fijn werken. Het is telkens een feestje om te zien hoe iedereen bij de kick-off van het nieuwe magazine het magazine openslaat. Alsof er een cadeautje mag worden uitgepakt en zo is het natuurlijk ook. Mensen zoeken naar de pagina’s waar hij of zij verwacht een foto of een quote van zichzelf aan te treffen. Dat beeld, zo meteen weer bij Herberg Molecaten in Hattem, ik zie er naar uit!

DE KICK-OFF VAN HET MAGAZINE, ALSOF EEN CADEAUTJE MAG WORDEN UITGEPAKT!


Delen